×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ماجرای طرح شهید زین‌الدین برای استخدامی بدون آزمون چیست

به گزارش الیمانیوز “مرادعلی پیوند”، با رَد دخالت مدیرکل دفتر حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در طرح “شهیدزین الدین”، تاکید کرد: انتخاب افراد استخدامی در این طرح بر اساس مجوزهای رسمی برعهده استاندار است و ما نمی‌توانیم این اختیار را از او سَلب کنیم.

وی تاکید کرد: هیچکدام از جوانان انتخاب شده برای استخدام در استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در قالب طرح “شهید زین الدین” به استخدام در می‌آیند از آشنایان و اقوام استاندار و او نیستند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشریح نحوه جذب جوانان انتخاب شده در این طرح، خاطر‌ نشان کرد: بر اساس مجوزهای رسمی «طرح شهید زین‌الدین» قرار است جوانان مومن، نخبه، مُتخصص، انقلابی و تحول‌خواه بکار گرفته شود.

پیوند گفت: در این طرح به استانداران این اجازه داده شده که ۱۰ نفر بصورت قرارداد کارمُعین و براساس تَبصره ذَیل ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری در جایگاه مدیرکل، معاون مدیرکل، فرماندار و بخشدار پس از اِحراز شایستگی‌های لازم در کانون ارزیابی مرکز آموزش مدیریت دولتی، بکار گرفته شوند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۴۰ جوان با ویژگی‌های عنوان شده در این استان شناسایی و بعد از ارزیابی‌های انجام گرفته ۳۰ نفر مشخص شدند و در مراحل بعد از بین این ۳۰ نفر، مدارک ۱۳ نفر برای استعلام و انجام فرایند قانونی به تهران ارسال شد.

پیوند با بیان اینکه هنوز پاسخی درباره تایید یا رد آنها به استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال نشده، یادآور شد: در صورت تأیید صلاحیت، دلایل کافی برای انتخاب آنها وجود دارد.

وی با تاکید براینکه، مُنتخبین از بین جوانان مومن و انقلابی انتخاب شده‌اند و برای انتخاب آنها ویژگی‌ها و ملاک‌های خاصی را در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: مومن و انقلابی بودن، تخصص، دارای مدارک کارشناسی ارشد به بالا و داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با جایگاه‌ها از جمله شرایطی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب این جوانان در نظر گرفته و بر این مسئله نیز نظارت مستمر دارد./ایلنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.