×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز نصب حفاظ جانبی جاده محور شهرستان بهمئی به بهبهان

به گزارش الیمانیوز، فرماندار شهرستان بهمئی گفت: با هدف ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز طرح نصب حفاظ بتونی جدا کننده میانی در جاده لیکک – بهبهان به مسافت ۵ کیلومتر در دست اجرا است.

علی محمدی با بیان اینکه این طرح برای ارتقاء ایمنی، رفع نقاط حادثه خیز و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ در جاده لیکک – بهبهان اجرا می‌شود افزود: با اختصاص اعتبارات جدید و رفع موانع، مشکلات و نواقص طرح محور ۴ خطه لیکک در شهرستان بهمئی به بهبهان استان خوزستان، در حال تکمیل شدن است.

محمدی با بیان اینکه جاده ارتباطی لیکک به بهبهان به عنوان یکی از پرترددترین جاده های ارتباطی شهرستان بهمئی است، اضافه کرد: این مسیر ارتباطی طی سال‌های گذشته تاکنون به علت وجود نقاط حادثه خیز متعدد و ناامین بودن، باوقوع تصادف ها مشکلات زیادی را برای مردم شهرستان بهمئی، مسافران، گردشگران ایجاد کرده است.

وی طول این جاده را ۱۰ کیلومتر و با حداقل عرض ۱۲ متر بیان کرد و گفت: با توجه به بررسی‌ها در دیگر مناطق استان و کشور با اجرای طرح نصب حفاظ بتنی، کمترین تصادف منجر به فوت در راه‌هایی که حفاظ میانی نصب شده رخ داده و این امر حاکی از افزایش ایمنی جاده ها و تردد ایمن وسایل نقلیه است.

فرماندار شهرستان بهمئی ادامه داد: تصادفاتی که قبل از نصب حفاظ میانی در جاده لیکک – بهبهان به وقوع می‌پیوست، از نوع تصادف رخ به رخ و به علت خروج از مسیر بود و بیشتر مواقع این تصادفات منجر به فوت می‌شد که با اجرای طرح حفاظ بتونی جدا کننده میانی از بروز چنین تصادف های پیشگیری می شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.