×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دلیل قطعی سیستم مخابراتی بهمئی و عذرخواهی مدیر

به گزارش الیمانیوز خداخواست بهرامی خشاب پس از قطعی سیستم ارتباطات شهرستان به مدت ۸ ساعت با عذرخواهی از مردم وعده داد تا با تدابیر لازم از قطعی مکرر جلوگیری شود.

بهرامی خشاب گفت: با عذرخواهی از محضر مشترکین گرامی مخابرات شهرستان بهمئی به دلیل قطعی اخیر سیستم مخابراتی شهرستان، تلاش می کنیم که این اشکال تکرار نشود.

وی تصریح کرد: علت قطعی خطوط ارتباطی آتش سوزی پل های ورودی شهرستان می باشد که کابل مخابرات در آن جا عبور می‌کند و موجب قطعی خطوط شد‌.

وی خاطرنشان کرد: این قطعی از ساعت ۵ صبح امروز الی ۱۲:۳۰ ظهر امروز رخ داد‌‌.

بهرامی خشاب بیان کرد: این قطعی مشکلاتی برای عموم مردم شهرستان بهمئی ایجاد کرد که با تمام توان و تلاش کارکنان این مجموعه توانستیم در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه مشکل را حل کنیم‌ و خطوط را ارتباط بدهیم.

رئیس اداره مخابرات بهمئی در مورد برنامه آینده برای بروز سیستم مخابرات شهرستان بهمئی گفت: با ایجاد مسیر فیبر لنده به سراسیاب و ممبی و سراسیاب به لیکک سیستم بصورت رینگ خواهد شد و می تواند سیستم رزرو لیکک قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای خطوط ارتباطی شهرستان نیاز به ارتباط هوایی رادیویی داریم که وقتی وضعیت زمینی موجب قطعی می‌شود باید از طریق خطوط هوایی استفاده کنیم که برای شهرستان بهمئی می‌تواند از گچساران برای این خطوط استفاده کرد.

بهرامی در پایان گفت: نقاط پر مفصل و محتمل ایجاد قطعی را با فیبر سالم و بدون مفصل جایگزین می کنیم تا کیفیت ارتباطات دیتا و صوت افزایش یابد./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. م.ر

    واقعاً متأسفم برای مدیریت ضعیف این شهرستان که با کوچک‌ترین اتفاق منجر به قطعی مکرر سیستم آنتن دهی به شهروندان این شهرستان فقیر و مظلوم میشه . اکثریت مدیران این شهرستان با رانت و پارتی بازی مسولیت بهشون واگذار میشه که هیچگونه کارایی و اثربخشی مثبتی برای این شهرستان ندارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.