×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وعده جدید معاون استاندار برای افتتاح بیمارستان لیکک / پایان مهرماه افتتاح می شود!

به گزارش الیمانیوز، کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد از همکاری همه دستگاه‌ها در راستای خدمات مطلوب به زائران اربعین تقدیر کرد و اظهار داشت: رعایت ا‌صول فنی و ایمنی در پروژه‌ها مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات جلسات شورای فنی استان مورد رصد و پیگیری قرار گیرد، گفت: شورای فنی کمک کند تا پروژه‌های عمرانی در استان بهتر و مطلوب‌تر اجرا شود و روشنایی تونل‌های محورهای استان مورد ارزیابی قرار گیرد و  اصلاح روشنایی تونل‌های محور بابامیدان باید سریعاً در دستور کار قرار گیرد.

احمدزاده با اشاره به عدم استاندارد بودن روشنایی تونل‌های محور پاتاوه-دهدشت و محور یاسوج- اصفهان گفت: شرکت زیرساخت نباید نسبت به تونل‌ها و جاده‌ها بی‌تفاوت باشند و هر چه سریع‌تر روشنایی تونل‌ها تکمیل شود.

وی به روشنایی محور جوخانه در محور چرام اشاره و عنوان کرد: شرکت توزیع برق ظرف دو هفته نسبت به روشنایی این منطقه اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مدیران خواست تا پروژهای ۱۴۰۱ تا پایان مهرماه به مرحله مناقصه رفته و تعیین تکلیف شوند.

وی بر تعیین تکلیف بیمارستان بهمئی تاکید کرد و گفت: بیمارستان بهمئی تا پایان مهرماه به بهره‌برداری برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.