×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
افتتاح بیمارستان لیکک در هاله ای از ابهام/ آیا بهره برداری امسال محقق می شود؟

به گزارش الیمانیوز، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده امروز به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار بازدید از بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک گفت: برای رفع مشکلات باقیمانده و تجهیز این بیمارستان اقدامات لازم صورت می گیرد.

حجت الاسلام سید محمد موحد با بیان اینکه، از آغاز اعتبار اولیه این طرح درمانی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بوده است گفت: نباید با سهل انگاری برخی، به مردم و بیماران ضربه وارد شود و جان مردم به خطر بیفتند، پس دیگر جای تاخیر و کوتاهی نیست.

وی با اشاره به نیاز مبرم و ضرورت تکمیل و آماده سازی این بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در سال ۱۴۰۱ گفت: فراهم نمودن برخی امکانات، تکمیل و تجهیز این مرکز از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌ها ست و با اقدامات صورت گرفته، تامین پزشک متخصص و برخی تجهیزات این بیمارستان برای بهره مندی مردم این شهرستان در دستور کار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم که برای رفع آخرین مشکلات این طرح به بهمئی سفر کرده بود گفت : دانشگاه علوم پزشکی استان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا مشکلات جزئی این طرح برطرف شود.

غلام نژاد افزود: بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار مترمربع در دست ساخت است که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام این طرح امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین گفت : با پیگیری های لازم و اجرای دقیق این طرح مردم از مشکلات قبلی رهایی پیدا خواهند کرد.

غلام نژاد از جذب نیروی این مرکز فقط از طریق آزمون خبر داد و گفت: با همکاری نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی، بخش زیادی از تجهیزات و ملزومات این بیمارستان آماده نصب و بخش دیگر نیز از محل هیات امنای صرف جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت تامین شده است.

شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.