×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تخصیص ۱۱میلیارد اعتبار برای جاده لیکک – جایزان

به گزارش الیمانیوز علی محمدی در خصوص تکمیل جاده لیکک به جایزان گفت: از اعتبارات سالانه درآمد حاصل از نفت، مبلغ ۱۱میلیارد تومان برای جاده لیکک به جایزان در نظر گرفته شده است و بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح خواهیم بود.

وی‌ در خصوص تعیین پیمانکار در خصوص عملیاتی شدن این طرح گفت: پیمانکار جاده لیکک به جایزان مشخص است و به زودی شروع به کار خواهد کرد.

محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه تکمیل بخشی از این مسیر بر عهده استان خوزستان می‌باشد، امیدوار هستیم با همکاری بیشتر مسئولین این استان هرچه زودتر شاهد تکمیل و افتتاح این طرح باشیم.

فرماندار شهرستان بهمئی در خصوص اهمیت این مسیر گفت:این مسیر در نزدیکی جایزان (دهستان قلمود) به جاده امیدیه، ماهشهر و آبادان وصل می‌شود و از طرف لیکک پس از اتصال به شهر تشان به جاده ارتباطی تشان- لنده و پاتاوه متصل می‌شود.

وی‌در ادامه گفت: مهمترین ویژگی این مسیر خروج شهرستان بهمئی از بن بست، کاهش چشمگیر فاصله شهرستان با دیگر شهر‌های استان‌های همجوار، کاهش بار ترافیکی مسیر قبلی در محور بهبهان به شهرستان بهمئی، رونق گردشگری و افزایش مبادلات بین دو استان از دیگر اهداف این طرح است./ صدا و سیما

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. رضااحمدی

    خسته نباشید وخداقوت برفرماندار محترم شهرستان به‍مئی
    امیدوارم که بزودی شاهد ادامه روند کاری این جاده حیاطی برای شهرستانمان باشیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.